28 Ağustos 2011 Pazar

NLP MASTER PRACTİTİONER EĞİTİMİ

NLP Master Practitioner eğitimi sertifikalı bir eğitimdir. NLP Practitioner eğitiminde öğrenilen NLP teknikleri bu programda daha iyi özümsenecek ve öğreneceğiniz yeni tekniklerle NLP’ye profesyonel adım atacaksınız.

NLP Master Practitioner eğitim programı, iyi bir  NLP uygulayıcısı için NLP’nin yeni öğrenilecek teorik bilgilerin yanında, NLP tekniklerini uygulama becerisini geliştirme çalışmalarına ağırlık verilen bir eğitim programıdır.
NLP Master Practitioner eğitim programına katılmak için NLP Practitioner sertifikasına sahip olmak gerekir.
Eğitim Süresi:

10 GÜN
NLP Master Practitioner Eğitim İçeriği:
  • Değerler 
  • İnançlar
  • Meta programlar
  • Mantık Seviyeleri
  • Modelleme
  • Zaman Kodları ve Zaman Çizgisi
  • Dil Kalıpları
  • Kişilik Tipolojileri
NLP Teknikleri:
  • Yenide Çerçeveleme
  • Spesifik Olayları Silme
  • Farkındalık Çemberi
  • Kaynak Üçgeni
  • Swish Tekniği
  • Walt Disney Tekniği
  • Çapa Atma ve Çapa Çökertme
  • Tote Model
  • Alt Modalitelerle İnanç Değiştirme
  • Duygusal Bağımlılıktan Kurtulma Tekniği
  • Mantık Seviyeleri ile Modelleme
NLP Master Practitioner eğitim programı ile NLP tekniklerini uygulama becerinizi geliştirerek, öğrendiğiniz NLP teknikleri ile kendi pozitif yöndeki gelişim ve değişiminizin yanısıra  çevrenizdeki insanlara da destek verebileceksiniz.